A kosarad üres
Közlekedés- és Technikatörténeti Szemle 2021
|
A Közlekedés és Technikatörténeti Szemle fontos hírvivője Intézményünk megújításának, amellett, hogy elérhetővé teszi a múzeumban folyó tudományos kutatások eredményeit, fórumot kíván teremteni a magyar közlekedési és műszaki tudományok történeti aspektusainak méltó bemutatásához, miközben bemutatja az archívumunkban zajló intenzív digitalizálási munka újabb és újabb eredményeit is.
Tartalomjegyzék
Sánta Péter
Equus et technicus
Bea Csaba
A váci vasútvonal-megnyitás lokális hatásainak alakulása a sajtóban
Bíró Norbert
A Bánság vasúti közlekedése és válzozásai 1920-ig
Domonkos Csaba
Az Összekötő vasúti híd megszületése (1865-1877)
Tinku-Szathmáry Balázs
Perspektívák a Mohács- Pécsi Vasút 1914 előtti történetében
Péterffy-Cserháti Katalin
Élet a mozdonyok kórházában
Lovász György
A Magyar Waggon- és Gépgyár és egy kivételes cégháló a 19-20. század fordulóján
Szegedy-Kloska Tamás
Vagonlakó történetek a trianoni békeszerződés által elszakított területekről
Kalocsa Péter
A MÁV filléres vonatai és Szombathely (1932-1940)
Tóth Bálint
Amikor besült a vasutasok "legélesebb fegyvere"
Pavletits Péter
A magyarországi keskeny nyomközű vasutak második világháború utáni aranykora
Fazekas László
"Ily intézmények nélkül rendezett, haladásra jogosult város el nem képzelhető"
Hevő Péter
A komáromi hajógyár 1938 és 1945 között
Múzeumi élet
Borító | puhatáblás |
Kötésmód | ragasztott |
Oldalak száma | 368 |
Méretek | 176 mm × 249 mm × 20 mm |
Tömeg (g) | 1052 gramm |
Megjelenés | 2022 |
Nyelv | magyar |
ISSN | 2630-8029 |
Felelős kiadó | Vitézy Dávid |
Származási hely | EU (Magyarország) |
Illusztrálva | fekete-fehér és színes képekkel |