A kosarad üres
Plüss jármű - Ikarus 66 (Közlekedési Múzeum)
|
Leírás
Megérkezett plüss jármű családunk legújabb tagja a Ikarus 66 "faros" autóbusz!
Gyermekeknek kiváló választás, mert nem törik, és ha piszkos lesz, levehető és mosható huzatának köszönhetően könnyen tisztítható.
Felnőtteknek nosztalgikus hangulatot idéz, ezért szuper lehet akár ajándéknak is.
Nézd meg plüss jármű családunk többi tagját is, és szerezd meg gyűjteményed további darabjait!
A termék tulajdonságai:
- hossza: 43 cm
- anyaga: szivacs és plüss
- rendeltetése: kézzel készült ajándéktárgy
- származási hely: EU Magyarország
- ajánlott korosztály: 3 éves kortól
- tisztítás: Kézi/gépi mosással max. 40°C fokon
- levehető huzat
Tudtad?
"Az A58-as rajzjelű, kétajtós prototípus 1952-ben készült el.
Az Ikarus 66 az Ikarus gyár városi-elővárosi autóbusztípusa. Elterjedt beceneve „faros”, melyet valószínűleg jármű farmotoros elrendezése, és az ehhez kapcsolódó jellegzetes, járműtestből hátulra kinyúló motorsátor ihletett."
(Wikipedia)
Maximális magasság | 11,5 cm |
Maximális szélesség | 9 cm |
Maximális hosszúság | 43 cm |
Anyaga | szivacs és plüss |
Szín | Vaj szín |
Termék rendeltetése | Ajándéktárgy/Dísztárgy |
Származási hely | EU (Magyarország) |
Ajánlott korosztály | 3 éves kortól |
Tisztítás | Kézi/gépi mosással max. 40°C fokon |
Tömeg (g) | 200 gramm |
Ehhez a termékhez ajánlott
Van készleten, rendelhető.
8.490 Ft
Plüss jármű mozdony nem csak gyerekeknek!
Beceneve "Bobó"
Tudtad?
"A MÁV M44 sorozat a MÁV legnagyobb darabszámú, Bo’Bo’ tengelyelrendezésű tolatómozdonya. A magyar vasúti járműgyártás legsikeresebb típusa. Egyszerű robusztus szerkezete és megbízhatósága miatt igen kedvelt és kifejlesztésének idején kategóriájában világviszonylatban is az egyik legjobban sikerült típusnak számított."
(Wikipedia)
Van készleten, rendelhető.
7.990 Ft
Plüss jármű sínautóbusz nem csak gyerekeknek!
Másnéven Árpád.
Tudtad?
Magyarország első gyorssínautóbusza a Ganz vállalat által gyártott Aamot sorozatú gyorssínautóbusz. A magyar gyártású motorkocsi hazai viszonyoknak megfelelő konstrukcióját a belga motorkocsi tervei alapján dolgozták ki. A Ganz (Budapest) ebből a típusból 7 db-ot gyártott le.
Az első jármű, Aamot 20 (Árpád) hivatalos hazai bemutatóját 1934. augusztus 30-án tartották. E bemutatót követően nemzetközi bemutatóutakra indult, ahol számos siker kísérte.
A MÁV Árpád típusú motorkocsijainak további sorsait a háború igencsak befolyásolta. Az Árpád, a Mátyás Király és a Huba nevű motorkocsik a háború áldozatává váltak.
Az utolsó fennmaradt példányt 1987-ben történt felújítása után, emlékeztetőül a sorozat első járművére Árpádnak nevezték el.
Van készleten, rendelhető.
8.490 Ft
Plüss jármű a MÁV 242 mozdony nem csak gyerekeknek!
Beceneve "Szellem"
Tudatd?
A MÁVAG (Budapest) által gyártott 242 sorozat szertartályos mozdonyai méltán büszkélkedhetnek sebességükkel, hisz a legnagyobb sebességű magyar gőzmozdonyok hírében állnak. . A mozdonyok 120 km/h-s utazási sebességükkel a hazai vonalakon minden korábbinál gyorsabbnak számítottak, de különböző próbákon 150 km/h feletti sebességet is elértek. Más sorozatú gőzmozdonyokhoz képest a 242-es egyes pályaszakaszokon akár 20-30 km/h sebességnövekedést hozott. Összesen 4 darab készült belőle 1936. és 1939. között. Több becenév is él a köztudatban, többek között a „Szellem” és a „Koporsó” elnevezés is. A sorozat 242.001 pályaszámú gép az egyetlen, ami megmaradt az utókornak. A plüss termék mintájának alapjául szolgáló 242-es, jelenleg MMKM időszakos kiállításán is megtekinthető, a volt Északi Járműjavító dízel csarnokában