A kosarad üres
Plüss jármű - Trabant 601 Zöld
Ez a termék jelenleg nem rendelhető meg.
|
Leírás
Megérkezett plüss jármű családunk legújabb tagja a Trabant!
Gyermekeknek kiváló választás, mert nem törik, és ha piszkos lesz, levehető és mosható huzatának köszönhetően könnyen tisztítható.
Felnőtteknek nosztalgikus hangulatot idéz, ezért szuper lehet akár ajándéknak is.
Nézd meg plüss jármű családunk többi tagját is, és szerezd meg gyűjteményed további darabjait!
A termék tulajdonságai:
- hossza: 35 cm
- anyaga: szivacs és plüss
- rendeltetése: kézzel készült ajándéktárgy
- származási hely: EU Magyarország
- ajánlott korosztály: 3 éves kortól
- tisztítás: Kézi/gépi mosással max. 40°C fokon
- levehető huzat
Tudtad?
A trabant szó honnan származik?
A tarbant szó németül műholdat jelent, és történetesen az első műholdról kapta a nevét, melyet 1957. október 4-én bocsátottak fel a Szovjetúnióban.
Hasonló termékek
Nincs készleten, nem rendelhető.
1.490 Ft
Vonatos kártya - Gőzös vonatok
Van készleten, rendelhető.
8.990 Ft
Plüss jármű autóbusz nem csak gyerekeknek!
Elterjedt beceneve "faros"
Tudtad?
"Az A58-as rajzjelű, kétajtós prototípus 1952-ben készült el.
Az Ikarus 66 az Ikarus gyár városi-elővárosi autóbusztípusa. Elterjedt beceneve „faros”, melyet valószínűleg jármű farmotoros elrendezése, és az ehhez kapcsolódó jellegzetes, járműtestből hátulra kinyúló motorsátor ihletett."
(Wikipedia)
Van készleten, rendelhető.
8.490 Ft
Plüss jármű mozdony nem csak gyerekeknek!
Beceneve "Bobó"
Tudtad?
"A MÁV M44 sorozat a MÁV legnagyobb darabszámú, Bo’Bo’ tengelyelrendezésű tolatómozdonya. A magyar vasúti járműgyártás legsikeresebb típusa. Egyszerű robusztus szerkezete és megbízhatósága miatt igen kedvelt és kifejlesztésének idején kategóriájában világviszonylatban is az egyik legjobban sikerült típusnak számított."
(Wikipedia)
Van készleten, rendelhető.
7.990 Ft
Plüss jármű sínautóbusz nem csak gyerekeknek!
Másnéven Árpád.
Tudtad?
Magyarország első gyorssínautóbusza a Ganz vállalat által gyártott Aamot sorozatú gyorssínautóbusz. A magyar gyártású motorkocsi hazai viszonyoknak megfelelő konstrukcióját a belga motorkocsi tervei alapján dolgozták ki. A Ganz (Budapest) ebből a típusból 7 db-ot gyártott le.
Az első jármű, Aamot 20 (Árpád) hivatalos hazai bemutatóját 1934. augusztus 30-án tartották. E bemutatót követően nemzetközi bemutatóutakra indult, ahol számos siker kísérte.
A MÁV Árpád típusú motorkocsijainak további sorsait a háború igencsak befolyásolta. Az Árpád, a Mátyás Király és a Huba nevű motorkocsik a háború áldozatává váltak.
Az utolsó fennmaradt példányt 1987-ben történt felújítása után, emlékeztetőül a sorozat első járművére Árpádnak nevezték el.