A kosarad üres

Kosárban 0 tétel

Volt egyszer egy Északi... A történet folytatódik

Rendezés
Van készleten, rendelhető.
7.990 Ft
Plüss jármű sínautóbusz nem csak gyerekeknek! Másnéven Árpád. Tudtad? Magyarország első gyorssínautóbusza a Ganz vállalat által gyártott Aamot sorozatú gyorssínautóbusz. A magyar gyártású motorkocsi hazai viszonyoknak megfelelő konstrukcióját a belga motorkocsi tervei alapján dolgozták ki. A Ganz (Budapest) ebből a típusból 7 db-ot gyártott le. Az első jármű, Aamot 20 (Árpád) hivatalos hazai bemutatóját 1934. augusztus 30-án tartották. E bemutatót követően nemzetközi bemutatóutakra indult, ahol számos siker kísérte. A MÁV Árpád típusú motorkocsijainak további sorsait a háború igencsak befolyásolta. Az Árpád, a Mátyás Király és a Huba nevű motorkocsik a háború áldozatává váltak. Az utolsó fennmaradt példányt 1987-ben történt felújítása után, emlékeztetőül a sorozat első járművére Árpádnak nevezték el.
Van készleten, rendelhető.
8.990 Ft
Plüss jármű autóbusz nem csak gyerekeknek! Elterjedt beceneve "faros" Tudtad? "Az A58-as rajzjelű, kétajtós prototípus 1952-ben készült el. Az Ikarus 66 az Ikarus gyár városi-elővárosi autóbusztípusa. Elterjedt beceneve „faros”, melyet valószínűleg jármű farmotoros elrendezése, és az ehhez kapcsolódó jellegzetes, járműtestből hátulra kinyúló motorsátor ihletett." (Wikipedia)
Van készleten, rendelhető.
8.490 Ft
Plüss jármű a MÁV 242 mozdony nem csak gyerekeknek! Beceneve "Szellem" Tudatd? A MÁVAG (Budapest) által gyártott 242 sorozat szertartályos mozdonyai méltán büszkélkedhetnek sebességükkel, hisz a legnagyobb sebességű magyar gőzmozdonyok hírében állnak. . A mozdonyok 120 km/h-s utazási sebességükkel a hazai vonalakon minden korábbinál gyorsabbnak számítottak, de különböző próbákon 150 km/h feletti sebességet is elértek. Más sorozatú gőzmozdonyokhoz képest a 242-es egyes pályaszakaszokon akár 20-30 km/h sebességnövekedést hozott. Összesen 4 darab készült belőle 1936. és 1939. között. Több becenév is él a köztudatban, többek között a „Szellem” és a „Koporsó” elnevezés is. A sorozat 242.001 pályaszámú gép az egyetlen, ami megmaradt az utókornak. A plüss termék mintájának alapjául szolgáló 242-es, jelenleg MMKM időszakos kiállításán is megtekinthető, a volt Északi Járműjavító dízel csarnokában
Van készleten, rendelhető.
8.490 Ft
Plüss jármű a MÁV 424 mozdony nem csak gyerekeknek! Beceneve "Bivaly" Tudtad? A 424-es a MÁVAG (Budapest) által 1924 és 1958 között gyártott gőzmozdonytípusa. Ebből a mozdonytípusból hazánkban 514 db-ot gyártottak, melyből 365 db a MÁV-nak, 149 db pedig külföldi megrendelésre készült. A mozdony a „Bivaly” becenevet viseli. A máig meglévő 424-esek közül a 424.001-es mozdony, mely e plüss termék mintájának alapjául is szolgál, a világháborút követően Jugoszláviába került, ahol selejtezése után a zágrábi fűtőházban volt kiállítva. 1997-ben visszakerült hazánkba, s így 1998-tól a Közlekedési Múzeum városligeti épülete előtt lelt új otthonra, ahol a látogatók is megcsodálhatták. Jelenleg az MMKM időszakos kiállításán tekinthető meg, a volt Északi Járműjavító dízel csarnokában.
Van készleten, rendelhető.
8.490 Ft
Plüss jármű mozdony nem csak gyerekeknek! Beceneve "Bobó" Tudtad? "A MÁV M44 sorozat a MÁV legnagyobb darabszámú, Bo’Bo’ tengelyelrendezésű tolatómozdonya. A magyar vasúti járműgyártás legsikeresebb típusa. Egyszerű robusztus szerkezete és megbízhatósága miatt igen kedvelt és kifejlesztésének idején kategóriájában világviszonylatban is az egyik legjobban sikerült típusnak számított." (Wikipedia)
1 - 5 / 5 termék
Title Text
Kedves vásárlónk!
Új szolgáltatással bővültünk!
Személyes Átvétel
 
Személyes átvétel minden kedden 9-16 óráig van lehetőség. 
Cím: 1072 Budapest Rákóczi út 42. 8. emelet Magyar Műszaki és Közlekekdési Múzeum ( Blaha Lujza térnél)
Kapcsolat: Podhorszki Veronika   06-30-514-6339
 
Nem lépek be.